facebook-domain-verification=wxnnh9awfq66et649e2bqzx9g73867
top of page

מענה אנושי מרכזי שירות

מענה אנושי מרכזי שירות

מוקד הטלפוני שלנו מהווה את מרכז הפעילות הארגונית של אגודת “אשכולות” אומנם אנו עובדים על טכנולוגיה מתקדמת, אבל הלב שלנו כמו תמיד והחשיבה שלנו היא להבין שאחד המרכיבים החשובים ביותר בשירות האנוש הוא לשמוע את מצוקת המטופל.


אם כל זה אנו משתמשים גם בתקשורת רב ערוצית כדי לקבל את הפניות והבקשות שלכם אנו מבינים כמה חשוב לספק מענה אישי ואחראי למטופלים שלנו.


באגודת “אשכולות”, מתחשבים בצרכים הייחודיים של כל מטופל תוך מתן מענה אנושי וזה עיקר העיסוק שלנו.


אנחנו מאמינים שהדבר החשוב ביותר הוא להבטיח שהלקוח ירגיש שהמענה שמקבל הוא אישי, מדויק ושמתחשב בצרכיו.


אנחנו משתדלים לתת ללקוחותינו את התשובות המדויקות והמיומנות ביותר, באמצעות צוות מיומן ומנוסה.


בעזרת הידע העשיר והמגוון של אגודת “אשכולות”, אנו מספקים מענה אנושי שמתאים לצרכיו של המטופל. היכולת שלנו להבין את צרכיו, לדאוג לרמת הנוחות שלו ולהציע לו פתרונות מדויקים מבחינה אישית טובה ומדוייקת.


אנחנו ב “אשכולות” מחוייבים להבין את צרכי המטופל במלואם ולספק להם את הפתרונות המדויקים ביותר.


אנחנו כאן כדי לעזור לך בכל שאלה או בעיה שתהיה לך.


אנחנו כאן כדי לעזור לך בכל מה שאתה צריך. אנחנו מוכנים לענות על כל שאלה שיש לך או לסייע בפתרון לכל בעיה שתעלה.


אנו מחכים לשמוע ממך ולתת לך את המידע המדויק והשירות המותאם ביותר במיוחד עבורך.


חשוב אנחנו כאן עד להחלמה מלאה בעזרת השם, תרגישו חופשי לדבר איתנו

קבלו את דרכי הקשר של “אשכולות” :

שעות פעילות

המוקד הטלפוני פעיל ב 03-8000500 בימים א-ה בין השעות 09.00 עד 16.00

לאחר מכן מופעל ע"י כונן למקרים דחופים .

אימייל:  office@eshkolot1.co.il

פקס: 088040334

התכתבות עם נציג ב-Whatsapp לחצו כאן או שלחו הודעה למספר: 038000500

bottom of page